Bedrijfsfotografie

Bereikt u uw doel met de (reclame) uitingen van uw bedrijf?

 

Een eerste indruk wordt in een fractie van een seconde gevormd en wordt voor zo’n 60% gebaseerd op het visuele aspect. Binnen 7 seconde bepalen website bezoekers of ze verder gaan kijken op de website, of hun heil elders gaan zoeken.

 

Om de juiste klanten effectief te bereiken zijn goede reclame uitingen essentieel. Of het nu gaat om een website, drukwerk of folders, de eerste indruk is vaak bepalend voor een mogelijk vervolg. Een pakkende kop of titel en mooi en passend beeldmateriaal kunnen nieuwsgierigheid wekken en (potentiële) klanten er toe overhalen om verder te lezen of te kijken. Als eenmaal de aandacht gewekt is, is de kans op een vervolg des te groter.

 

Ik adviseer ondernemers over de effectiviteit van de uitingen van hun bedrijf en hoe ze de uitstraling kunnen versterken! Daarnaast lever ik opvallend en passend beeldmateriaal afgestemd op het gebruik en wensen.

 

Alhoewel ik de gehele provincie Noord-Holland als werkgebied heb en soms ook landelijk werk, ligt de nadruk voor bedrijfsfotografie op de regio Alkmaar, Haarlem, Amsterdam, Purmerend en Hoorn.

 

 

Bedrijfsfotografie

 

Het klinkt misschien wat afgezaagd, maar ik vind fotografie mijn passie en ben constant bezig te ontdekken hoe ik ondernemers kan ondersteunen met mooie en informatieve foto‘s, zodat zij professioneel kunnen communiceren. Ik wil ondernemers laten inzien dat ze er bij winnen als ze investeren in professioneel beeldmateriaal. Het gaat in feite toch meer om wat het oplevert dan wat het kost.

 

De eerste stap bij veel opdrachten is om samen met de ondernemer te kijken naar zijn/haar bedrijf. Want een ondernemer kijkt ‘van binnen naar buiten’ en ziet het bedrijf anders dan klanten of website bezoekers die ‘van buiten naar binnen’ kijken. Komt het beeld dat klanten of bezoekers zien dus overeen met wat de ondernemer wil uitstralen? Dat gegeven is de input voor het vervolg, het maken van het beeldmateriaal.

 

Het is leuk als de opdrachtgever daar voor een deel bij is, mee kan kijken en ervaren dat het bij het maken van foto‘s ook gaat om een gevoel en een creatief proces. De ondernemer kan dan ervaren dat ik gemotiveerd ben om hem of haar verder te helpen en daarom zoek naar het beeld dat goed bij het bedrijf past.